E Differenze trà Panel Light-illuminatu è Back-illuminatu

I LED Panel Lights sò diventati un grande contributore à u risparmiu energeticu in u settore corporativu.U cambiamentu à l'apparecchi di pannelli LED da i troffers fluorescenti hè in rapida crescita.Questi apparecchi sò dispunibuli in varianti Back-lit è Edge-lit, è tutti dui diffarenti in certi aspetti chjave.In quì, avemu da fighjulà e differenze chjave trà i dui chì deve esse cunsideratu prima di sceglie per un prughjettu.

1.Gressu
Pannello luminoso illuminato dai bordihè più sottile ch'è retroilluminatu è pò esse solu 8,85 mm, a lampada più fina di u mercatu avà.

2.Light-source
In Pannello luminoso illuminato dai bordi, a luce hè prodotta da i chip LED posizionati nantu à i lati di u pannellu.A luce passa à traversu u LGP è hè poi rifratta versu u fondu.

 

2

 

In Pannellu LED retroilluminatu, A fonte di luce hè nantu à u spinu di u pannellu, cusì ci hè qualchì gao trà a fonte di luce è u pannellu.Stu sistema di dispusizione permette una luminosità uniforme da a superficia luminosa di u pannellu.

 

2

 

3. Luminosa
Pannelli LED retroilluminatisò sempre più efficaci cà i so contraparti Edgelit.A luce da a matrice di chips LED viaghja solu à traversu u grossu di u materiale diffusore.A perdita di luce in l'attrezzatura hè assai più bassa, vale à dì un rendimentu lumen più altu, l'efficienza luminosa pò esse facilmente per ottene 140lm / w.
In Pannello luminoso illuminato dai bordi,A luce hè rimbalzata attraversu un diffusore. A perdita di luce hè assai grande è ancu un pocu difficiuli per ottene 120lm / w.

4.Heat Dissipation
In Pannello luminoso retroilluminato, A fonte di luce hè nantu à u spinu di u piattu, u spaziu di rinfrescante hè grande.Allora l'effettu di dissipazione di u calore hè megliu, a vita hè più longa.

5.LGP
Pannello luminoso retroilluminatoùn hà micca bisognu di u LGP, cusì ùn ci sarà micca ingiallimentu.

6.High Cost Effective
Pannello luminoso retroilluminatobisognu di menu materiali, u costu di a luce hè più bassu di u lume di u pannellu illuminatu.


Tempu di post: 15-lugliu-2020