Cumu sceglie u downlight per l'alberghi high-end?Chì ghjè u colpu per i downlights anti-glare ?

L'alberghi di cinque stelle sò sempre stati lussuosi, ma quale sò a scumessa?Ricertamenti, a rivista di design hotel Sleeper hà lanciatu un premiu chì hè ricunnisciutu cum'è un pesu pesu in l'industria di u disignu --Premii AHEAD.

1

In i travaglii prescelti, a priscinniri di e differenze in hardware, l'atmosfera generale di ogni hotel hè abbastanza bona, chì hè largamente dovutu à l'ambienti luminosi distinti, tranquilli è còmode.

2

nhow Amsterdam RAI,Paesi Bassi

3

Apfelhotel,italia

4

Apfelhotel,italia

Allora, cumu pudemu uttene effetti di illuminazione eccellenti in hotel?Questu ci impone di cumminà diversi tipi di hotel è di cunsiderà cumplettamente tematiche cum'è standard di illuminazione, pianificazione di livellu di illuminazione, illuminazione raghjone, selezzione di illuminazione, cuntrollu di scena è altri prublemi.Frà elli, a scelta di lampade hè veramente impurtante.Pò esse dichjaratu chì u criteriu per una bona illuminazione hè di grande estensione in a scelta di a lampa ghjusta per illuminà a parte chì avete bisognu di illuminazione.

L'hotel stessu hè a struttura cumplessa, chì copre zoni cum'è a sala di fronte, lobby, ristorante, corridore, camere, ecc, cù diverse altezze è diverse esigenze.I lampi è e lanterne deve esse cumminati cù i bisogni di spazii diffirenti, in particulare per u downlight principale.A scelta naturali hè assai impurtante.Tuttavia, i downlights anu sempre tali prublemi in l'applicazioni di l'alberghi, soprattuttu in certi spazii alti celi:

1. U putere di lampa hè troppu altu, luminoso è cecu.U putere hè troppu bassu, camminendu in u bughju.

2. U strobe hè troppu altu, facendu a ghjente stancu mentalmente.

3. U splendore di l'area di radiazione luminosa hè irregulare, certi spazii sò puliti è luminosi, è certi spazii sò scuri è scuri.

4. A qualità di luce ùn scuntrà u standard, ma ony righjunghji u standard basi di"accende".

5. Trouble stallazione è disassembly, è più tardi mantenimentu hè tempu è laborious.

Sembra chì cum'è l'illuminazione principale di u spaziu di l'hotel, ci hè assai cunniscenze nantu à i downlights.Oghje averemu una bona conversazione, cumu sceglie un bonu downlight in un spaziu di hotel.

 

U rolu di i downlights in diverse zone di l'hotel.

1.we deve esse clarify i bisogni funziunali di downlights in ogni zona di l 'hôtel.In generale, l'hotel hè divisu in"zona alta"è zona bassa".Dunque, duvemu sceglie downlights secondu e caratteristiche di sti dui spazii.

U lobby di l'hotel, u ristorante è altri spazii elevati, l'altezza di u pianu hè di solitu H>6 m"zona alta", A dumanda di LED Downlights hè incrustatu (integrata cù l'ambiente, micca invitati eccessivi), putenza più grande, grande diametru (grande grandezza), bona prestazione anti-glare.

5

2. Corridori di l'hotel, stanze, toilette è altri spazii, a "zona d'altitudine di u pianu bassu" cù una altezza media di u pianu di H<2.8m, i requisiti per i downlights LED sò incrustati (si vede soffitti puliti senza cumpressione di l'altitudine di u pianu), bassa putenza. , è calibre chjucu (taglia chjuca), bona prestazione anti-glare.

6

▲ Hotel di Borsa,Manchester

Cumu sceglie u downlight ghjustu per l'hotel? U rolu di i downlights in diverse zone di l'hotel.

Cum'è l'illuminazione principale di u spaziu, un bonu downlight deve avè i seguenti punti:

1. Lampade anti-glare: u locu ghjustu hè luminoso, ma a lampada ùn hè micca luminosa.

① Downlights chì risponde à i requisiti di l'angolo di cut-off (angolo di cut-off> 30º, è più di 45º hè megliu)

7副本

② Downlight encastré profond

未命名

③ Luminarii cù diversi anelli anti-glare

8

④ Riflettori ottici speciali

9

2. Lampada cù funzione angle regulable

Ùn aumenta micca solu a funzione di i downlights, ma permette ancu à u plafone per ottene a regularità è rinfurzà e pussibilità di u spaziu.

10

3. Angulu di fasciu precisa

Per l'hotel, l'angolo di fasciu hè unu di i modi efficaci di custruisce un sensu di ghjerarchia luminosa è atmosfera.

Per u spaziu di l'hotel, l'angolo di fasciu hè unu di i modi efficaci di custruisce un sensu di ghjerarchia luminosa è atmosfera.In l'era di LED Lights, l'anguli di fasciu di diverse marche sò diffirenti. S'ellu hè una luce LED utilizata in una stanza d'albergu, hè cunsigliatu di utilizà mediu à strettu (15-18˚), (fazzu mediu 22-25˚), è mediu à largu (28-30˚), è u lobby di l'albergu pò usà fasci larghi amgle (55-60˚), sferenti anguli sò usati in diverse zone.

4. A qualità di luce di e lampade risponde à u standard.

Indicatori di valutazione di a qualità di luce di i prudutti di l'illuminazione LED: a temperatura di u culore, a resa di u culore, u valore R9 è a tolleranza di u culore (SDCM), etc. I requisiti di qualità di luce di i downlights LED sò i seguenti:

a248236bdec31d431e4322e59c4dc3da

5. I spots luminosi sò puliti è rigulari

U spaziu di l'hotel deve esse ordinatu è pulitu, sia una facciata o un pianu.Qualchese luce o ombra disordinata affetterà l'effettu visuale, è ùn anu micca significatu per creà un ambiente d'illuminazione suave è uniforme è spressione l'ughjettu irradiatu stessu.Per quessa, un bonu locu luminosu deve esse pulito è bellu, è l'alone deve esse naturali.

11
12

Tempu di post: 16-Jan-2021